בשבוע שעבר, נגיד רוטרי מכהן ד"ר נחום פרנקל ביקר במועדון רוטרי נצרת. לרגל חגיגת ביקור זה ערך המועדון תוכנית עבודה בנוסף לערב נפלא.
התוכנית כללה ביקור בכנסיית הבשורה הלטינית, שם ניתן הסבר מלא על ההיסטוריה של נצרת והאזור על ידי ד"ר נח'לה בשארה. בנוסף נערך ביקור בגינה של המועדון ליד מרכז מחמוד דרוויש. התחנה האחרונה של הסיור הייתה בבית החולים הסקוטי בעיר. שם נערכה פגישה עם הנהלת בית החולים. עוזר המנכ"ל הכללי של בית החולים, מר. וואסים דביני נתן הסבר על הפעילות של בית החולים וגם על שיתוף הפעולה בינם לבין מועדון רוטרי נצרת לאורך שנים רבות.
בשעות הערב התקיימה פגישה לחברי ההנהלה עם הנגיד, במהלכה נתן כל ראש וועדה תמצית לפעילות של הוועדה אשר הוא עומד בראשה כולל תוכניות ופעילויות המועדון.
לבסוף, נערכה פגישת עבודה במעמד חברי המועדון ונשותיהם, חברי מועדון רוטראקט, אורחי ועד המקצועות, הנגיד והנהלתו.
את המפגש פתח נשיא המועדון מר עיסאם ראשד עם ברכה למשתתפים ולאורחים. הוא נתן סקירה קצרה על פעילויות המועדון ותוכניותיו לשנת הרוטרי הנוכחית.
נגיד מכהן ד"ר נחום פרנקל סקר את הפעילויות והתוכניות של האזור, החשובה שבהן היא הקמתם של 4 מועדוני רוטראקט, מהם רוטראקט נצרת, וכמה תוכניות שונות.
במהלך הפגישה כובדו במתנה סמלית בעלי המקצועות הישנים שנועדו להיעלם, מיוצגים ע"י בסאם מוסמאר מ"פאח'ורת מוסמאר" ונאיף מטר מ"בני איסקנדאר מטר" – נחושת.

נשיא המועדון הזמין גם את פיראס פאהום – נשיא מועדון רוטראקט ובירך אותו על התפקיד החדש. נגיד האיזור העניק את סיכת המועדון לנשיא הטרי וגם לחברי הרוטראקט.
המפגש הסתיים בקינוח מרשים, עוגה חגיגית עם שם הרוטראקט, ומתנה סמלית, סמל רוטרי מעץ, אשר הוענקה לנגיד ממועדון הרוטרי בנצרת.

IMG_9479

IMG_9434

IMG_9380

IMG_9377

IMG_9374

IMG_9359

IMG_9350

Comments are disabled.