ביום שישי 4/7/14 היה מפגש המועדון בין כל החברים ונשותיהן להחלפת ההנהלה
באולמי אבו מאהר בנצרת . עם מועדון האינירוויל וחברות המועדון ובנוכחות נגידת
האזור מלי לוי ובעלה מזכיר האזור קובי בר אל ואשתו ממועדון כרמל ונג"ל מושיק יונאי ואשתו ממועדון קישון ונג"ל יוסף סרוגי ואשתו ונשיא מועדון נצרת עילית נגיב קטוף ואשתו, נ"ל חביב גנדור ונ"ל מרואן גנדור ממועדון ראמה ונשיא מועדון כפר יאסיף החדש, חנא בולוס ואשתו וחברי המועדון ונשיאת מועדון האינרוויל החדשה גב' לילא קאעואר.

הנהלת המועדון החדשה עם נשיא המועדון אלביר זהר אשר ממשיך את כהונתו השניה למועדון נצרת ומזכיר המועדון נ"ל וליד גיראיסי וגזבר המועדון החבר סוהיל בנא בהנהלה החדשה לשנה 2014/2015.

נשיאת מועדון האינרוויל המסיימת את תפקידה גב' רנדה נוסיר דיברה על פעילות המועדון והודתה לחברות המועדון על עזרתן להצלחת פעילות המועדון לשנה זו וברכה את הנשיאה החדשה ולצוות וחברות המועדון שנה מוצלחת.

הנשיא אלביר הגיש דוח מפורט והסבר על פעילות המועדון על הפרויקטים למען הקהילה ושיתוף הפעולה עם מועדונים מחו"ל לפרויקטים משותפים וביקור המוצלח של חברי המועדון עם חברי מועדון בירלין באפריל האחרון על ההרצאות שהיו בשנה זו וקבלת המשלחות מחו"ל פרויקט כיתה – א /טורקאנה / ביקור הנשיא העולמי /הצטרפות 4 חברים חדשים והצטרפות, חבר נ"ל סאלם אבו סאלם אשר חזר למועדון והענקת שיכה חברות מהנגידה בטקס החלפת ההנהלה לשנה זו בנוסף לימי גיבוש רבים בין חברי המועדון ומשפחותיהם ועוד פעיליות רבות.

הנשיא הודה לכל החברים על הידידות והחברות בין כולם ולהנהלה היוצאת וראשי האפיקים על עבודתם ושיתוף הפעולה המוצלח ולמזכיר היוצא נ"ל בשיר נוסיר וגזבר המועדון עזמי אליאס על עזרתם ועבודתם המסורה לפעילות המועדון לשנה זו ואת
נג"ל יוסף סרוגי על פעילותו במועדון וברוטרי לאורך 60 שנות עבודה למען הקהילה
ולאחר מכן ברך ההנהלה החדשה והצוות בשנה פוריה ומוצלחת.

הנגידה מלי הודתה לנשיא אלביר וחברי ההנהלה שסיימה את עבודתה לשנה זו על כל הפעילות של המועדון וברכה את ההנהלה החדשה בהצלחה והתקדמות לטובת מועדון נצרת.

לאחר הטקס הגשת ארוחת ערב חגיגית שהשתתפו בה קרוב ל- 80 חברים מכל המועדונים, נג"ל יוסף סרוגי הפתיע כל החברים בסרט על חלק מפעילות מועדון נצרת לפני 50 שנה, עם הנשיא העולמי שארל ביטנגיל ואשתו עם 150 חברים מרוטרי ישראל עם נג"ל יעקב גרוי עם אנשים מכובדים מהממשלה ועיריית נצרת במרכז התרבות החדש בנצרת.

חלק מהסרט היה קטע מוסיקה למשפחת עזאם אשר מנגנים על כלים שונים עם הנגן המפורסם מארון אשקר ונביל עזאם וד"ר חלים עזאם אשר היה נשיא המועדון לשנת 2006/2007 ובסוף האירוע והכנאפה המפתה הודה הנשיא לנגידה ולאורחים ולחברי
המועדון ולנשיאת האינרוויל והחברות המועדון לערב מיוחד זה והודה לנג"ל סרוגי על הסרט הנהדר והזכרונות היפים ואחל לכולם שנה רוטריונית מוצלחת.

photo 4444

IF

IF

IF

IF

IMG_3067

IMG_3071

photo 1

photo 2

photo 3

photo 4

photo 32

photo 42

photo 223

photo 1111

photo 2222

photo 3333

Comments are disabled.