ביום 17/6/2016 ערך מועדון רוטרי נצרת את הארוחה המפסקת המסורתית בחודש הרמדאן, שבמהלכה התקיים טקס ,תחת הסיסמה " מצוינות מדעית ותרומה לקהילה" להענקת מלגות לסטודנטים מצטיינים תושבי העיר נצרת.
בטקס חולקו ע"י מועדון רוטרי נצרת 29 מלגות בשווי כולל של 80 אלף ₪ לסטודנטים מצטיינים תושבי העיר נצרת שלומדים לתואר ראשון במספר פקולטות באוניברסיטאות השונות לרבות הטכניון, אונ' חיפה והאונ' העברית בירושלים.
יצוין כי בשנה זו אימץ המועדון חזון תמיכה באדם כבסיס המרכזי לחברה ובמיוחד הסטודנטים האקדמאיים, במטרה לקדם ולפתח את יכולותיהם והישגיהם הן בלימודים והן האישיים וזאת באמצעות חלוקת מלגות לסטודנטים תושבי העיר נצרת לפי אמות מידה שנקבעו ע"י הנהלת מועדון רוטרי נצרת ובהמלצת דיקן הפקולטה הרלוונטית, והחשובה שבהן הצטיינות בלימודים ונתינה חברתית בתחומים שונים.
הטקס נערך באווירה קסומה של הרמדאן בבית המועדון שבסנט מרגרט בנצרת ולאורחים הוגשה הארוחה המפסקת של צום הרמדאן.
ד"ר עאוני אליאס, נשיא המועדון, הביע את הערכתו הרבה למקבלי המלגות ואת הישגיהם מעוררי הגאווה. הוא הדגיש את חשיבותו של פרויקט למועדון רוטרי נצרת ואת החשיבות שהמועדון מייחס השנה להשקעה בפרט והתמיכה בהישגים בלימודים האקדמאיים מתוך תקווה ואמונה כי השקעה כאמור תתרום תרומה משמעותי ומכרעת לחברה בכללותה וזאת לצד תמיכת המועדון המסורתית במוסדות העיר.
בסוף דבריו, הודה ד"ר אליאס לחברי המועדון על תמיכתם ומאמציהם להצלחת הפרויקט וכן הודה לבעלי העסקים והחברות על תרומתם להצלחת הפרויקט.
חשוב לציין את תרומתו המיוחדת של ד"ר גאד ג'רוש, סך של 20,000 ₪, השווה לתרומת מועדון רוטרי נצרת !,לסטודנטים הלומדים בפקולטה האזרחית בטכניון.
בטקס השתתף דיקן הפקולטה להנדסה אזרחית בטכניון פרופ' עודד רבינוביץ אשר בירך את הסטודנטים הלומדים בטכניון והודה למועדון רוטרי נצרת על יוזמתו המבורכת. פרופ' דאוד בשותי מהטכניון הרצה בפני האורחים על מצבם של הסטודנטים הערבים במוסדות ההשכלה הגבוהה.
בסוף הערב הקריא סגן נשיא המועדון מר בשאר את שמות הסטודנטים שזכו במלגות והזמינם לקבלת המלגה.
בשם הסטודנטים מקבלי המלגות נשא דברים מר גסאן עבד אל האדי אשר הודה בשמם למודעון רוטרי נצרת על התמיכה בהם.

Rotary-Nazareth_0012

Rotary-Nazareth_0001

Rotary-Nazareth_0002

Rotary-Nazareth_0003

Rotary-Nazareth_0004

Rotary-Nazareth_0005

Rotary-Nazareth_0006

Rotary-Nazareth_0007

Rotary-Nazareth_0008

Rotary-Nazareth_0009

Rotary-Nazareth_0010

Rotary-Nazareth_0011

Comments are disabled.