אמש, יום שלישי, 26/3, ערך מועדון רוטרי נצרת ערב רמדאן ופסחא מיוחד, כאשר להקת עוד אל-נד, בראשות האמנית מיס קיטי ג'ארג'ורה, ומקהלתה, הציגו את "סוקון", המכיל אוסף של מזמורים מיוחדים לפסחא ושירי רמדאן, עם תצוגה נפלאה וקולות מתנגנים ששמחו את שומעיו וניחמו את הנשמות.
בנוסף לחברי מועדון רוטרי נצרת, השתתפו בערב אורחים מחברי המועדון בראשות משלחת מכובדת של אגודת ידידי בית החולים האנגלי בראשות הגברת סאנה קוואר מבגיש וחברי העמותה. כפרופסור פהד חכים ורופאים מבית החולים. בערב השתתפו גם דיקן רוטרי ישראל מר בשיר נאסיר ורעייתו
הקהל היה המום מההנאה שלהם מהמזמורים ומהמזמורים של חג הפסחא כגון "וואו, אהובי, באיזה מצב את?" "אני האמא העצובה", הו מרי, הו אמא של אלוהים ואחרים, ועוד מפוארים אחרים. מזמורי פסחא.
את הערב פתח נשיא המועדון, עורך הדין ניקולה בולוס, שקיבל את פני הלהקה ואת מיס קיטי ג'ארג'ורה ולהקתה, כשהוא משבח את חשיבות היצירתיות האמנותית הייחודית הזו השוזרת את המילה עם המנגינה ברוח. אנחנו לא צריכים , בזמנים אלו, לחזור לעצמנו, להרהר בדילמה שהוטלה עלינו על ידי מלחמות הרג והרס, להתפלל לאלוהים הכל יכול שהוא מעניק לנו את ברכותיו ומעניק לנו ביטחון, שלום ואהבה.
הערב סימן גם את תחילתו של השבוע הקדוש, ששיאו בשבת קודש, כשהאמת מנצחת את השקר והאור על החושך, והכאבים משתנים לתקוות שהשלום יבוא עלינו ובכל ארצנו גם כן.
נשיא המועדון בירך את הנוכחים ואיחל להם חג רמדאן כרים וחג פסחא מפואר.

Comments are disabled.