בטקס מרשים, כמיטב המסורת של מועדון רוטרי נצרת, ערך מועדון רוטרי נצרת ביום שלישי ה- 16/7/2016 את חילופי הנשיאים ואת העברת השרביט מהנשיא היוצא, ד"ר עואני אליאס, למר בשיר בשארה הנשיא החדש לשנת 2016-2017. הטקס נערך במעמד נג"ל מר אמיל אל אסמר ומר יוסף סרוג'י, ונשיאת וחברות מועדון אינרוויל נצרת (האופן הפנימי) ובהשתתפות חברי מועדון רוטרי נצרת ובנות זוגם.

הנשיא היוצא, ד"ר עאוני אליאס, פתח את ישיבה מס' 40 והאחרונה לשנה הרוטריונית 2015-2016. הוא בירך את את הנוכחים ולאחר מכן נערך טקס חילופי הנשיאות של מועדון אינרוויל נצרת, מהנשיאה היוצאת, גב' נאהדה ג'רוש לנשיאה החדשה גב' סילביה סאבא.
בדבריו, סקר ד"ר עאוני אליאס את הפרוייקטים הרבים שהמועדון ביצע בשנת כהונתו, הן בתחום התרומה לחברה והן בתחום הפעילות לחברי המועדון כהרצאות יעילות וטיולים מהנים ונשף חג המולד המסורתי של מועדון רוטרי נצרת והיומן.
בתחום התרומה לחברה ולגיל הצעיר, סקר ד"ר עאוני אליאס, את הפרוייקטים והפעילות לתמיכה באדם ושיפור יכולותיו והחשובה שבהם הענקת מלגות לסטודנטים מציינים בני העיר נצרת בשווי של 80 אלף ₪.
וזאת בנוסף לפרויקט הגישור בבתי הספר שיזם השנה מועדון רוטרי נצרת במטרה להילחם באלימות של בני הנוער ושיפור יכולתם לנהל דו-שיח וקבלת האחר.
ד"ר עאוני אליאס ציין גם את פרויקט תרומת הענק במסגרת תוכנית global grant של מועדון רוטרי נצרת בשיתוף עם מועדון רוטרי פריז שניתנה לביה"ח הצרפתי בנצרת להקמת חדרי ניתוח חדישים ומשוכללים.
עוד ציין ד"ר עאוני אליאס את תרומת המועדון לעמותת אל-בסמה לשירותי רווחה בפסטיבל התאטרון המקומי לילדים ולעמותת הדרך לריפוי שעוזרת בהסעת ילדים פלסטיניים מהמחסומים לבתי חולים בישראל לקבלת טיפולים רפואיים. זאת בנוסף לתמיכת המועדון בעמותת תסמונת דאון ולעמותת "נסיגנא" לשמירה על המסורת הנצרתית וכן תמיכה בעמותת נשים נגד אלימות בהקמת גן לטיפול בילדים במוסיקה ותרומות רבות אחרות. ד"ר עאוני אליאס הודה בשם כל חברי המועדון את ידידי המועדון התמוכים בו מהקהילה העסקית
, תמיכה המאפשרת למועדון רוטרי נצרת לבצע את מגוון הפרויקטים שיזם.
ד"ר אליאאס הודה לכל חברי המועדון ולחברי ההנהלה בשנה החולפת שעבדה לצדו להוצאת הפרוקיטים הנ"ל אל הפועל.
בסוף דבריו , נערך טקס להצטרפות חבר חדש למועדון רוטרי נצרת, כב' הרשם הבכיר, מר ראמי נאסר, המכהן כרשם בכיר בבית המשפט השלום במחוז חיפה, אותו הציג בפני הנוכחים, חבר המועדון עוה"ד נאדר אליאס.
בתום ישיבת המועדון האחרונה לשנה החולפת, הזמין ד"ר עאוני אליאס, הנושיא היוצא, את מר בשיר בשארה, הנשיא הנכנס לבמה לקבלת אות נשיא המועדון מהנג"ל מר אמיל אל אסמר ומר יוסף סרוג'י. מר בשיר השארה הודיע באופן רשמי על פתיחת שנת כהונתו והזמין לבמה את חברי ההנהלה החדשה, נ"ל מר סוהיל עיסאוי, מזכיר המועדון ואת מר איהאב שמשום, הגזבר החדש.
בדבריו, הודה מר בשיר בשארה, הנשיא החדש, לד"ר עאוני אליאס, הנשיא היוצא, על תרומתו יחד עם חברי המועדון וההנהלה היוצאת והעניק לו את אות פול האריס וכן תעודת הוקרה לרישום שמו בפנקס הרוטרי המוזהב.
הנשיא בשיר בשארה סקר בפני האורחים את חזונו לפעילות המועדון בשנת נשיאותו ואת הפרויקטים שהמועדון ייזום בשנה זו ולאחר מכן הזמין את הנג"ל מר אמיל אלאסמר, נציגו של נגיד האזור לשאת את דבריו.

_DSC4350

_DSC4267

_DSC4308

_DSC4315

_DSC4325

_DSC4346

_DSC4368

_DSC4391

_DSC4406

Comments are disabled.