ביום שלישי ה- 26/4/2016 ערכו חברי מועדון רוטרי נצרת ביקור היכרות בחממה העסקית נצרת במטרה להכיר את החממה מקרוב ואת פועלה והדרכים לתמיכה ביזמים הצעירים מתושבי העיר בפרט והמגזר הערבי בכלל בתחום ההייטק, החל מהרעיון הראשוני ועד למוצר הסופי.

המפגש נפתח בדברי ברכה של נשיא מועדון רוטרי נצרת, ד"ר עאוני אליאס, אשר הודה למנהל החממה העסקית, מר פאדי סוידאן, על האירוח והדגיש את חשיבות טיפוח ופיתוח הקשר של המועדון עם המגזר העסקי של העיר ועם החממה העסקית ובמיוחד בכל הקשור ליזמות הייטק ובתמיכה בדור הצעיר המנסה לפתח רעיונות מקוריים בדרך להגשמת חלומות חובקי עולם.

מנהל החממה העסקית, מר פאדי סוידאן סקר בפני חברי המועדון את תמונת המצב של ההייטק במגזר הערבי ואת תרומתה של החממה העסקית בנצרת בתמיכה ביזמים הצעירים עד להשגת היעד – הפיכת הרעיון למוצר סופי המגיע לשווקים הבינלאומיים.

לאחר מכן צפו חברי המועדון בשתי מצגות מטעם מנהלי שתי חברות הייטק שהתחילו את דרכן בחממה העסקית – מר ג'מיל מזאווי מייסד חב' OPTIMA העוסקת בבדיקת תקינות שבבים המשמשים את תעשיית הרכב בכלל ושל תעשיית הנהיגה העצמית של הרכבים בפרט ואשר השיגה פריצת דרך בקיצור משמעותי בזמן הנדרש לבדיקת תקינותם של שבבים, כאמור ובכך השיגה הצלחה מיוחדת בתחום זה.

מר ראמי ח'ואילי מייסד חב' Mindolife סקר בפני האורחים את פעילות החברה המתמחה בהנגשת מוצרי הבית החכם לכל בית, באמצעות ציוד פשוט להתקנה ובעלות סבירה.
בתום המפגש הודו חברי המועדון למארחים על האירוח הלבבי והידע הרב שהוצג בפניהם ונשיא המועדון ד"ר עאוני אליאס העניק למנהל החממה מר פאדי סוידאן שי דגלון המועדון ואיחל, בשם חברי מועדון רוטרי נצרת, לחממה העסקית ולעומד בראשה המשך הצלחה !

Rotary-Nazareth_0005

Rotary-Nazareth_0001

Rotary-Nazareth_0002

Rotary-Nazareth_0003

Rotary-Nazareth_0004

Comments are disabled.