פרופ' חנא ברפואה, הכנר יאמן סעדי בתרבות והגב' נאילה עואד בעשיה חברתית: אנשי השנה שנבחרו עלי די רוטרי נצרת לשנת 2022.
בטקס מפואר שהתקיים ביום 1.12.22 במלון גולדן קראון בנצרת, ובמעמד נגיד האזור מר דני גלבוע, חגג רוטרי נצרת 70 שנים להיווסדו ובו הוכרזו הזוכים באנשי השנה לשנת 2022 ברפואה, תרבות והעשיה החברתית והתרומה לקהילה.
הזוכים נבחרו על ידי ועדה של אנשי ציבור רמי דרג בראשות כב' השופט בדימוס ונג"ל סלים ג'ובראן חברי הועדה פרופ' תייסיר אליאס, ראש החוג למוסיקה באונ' חיפה ודר סאלם בילאן ראש יחידת ראש-צוואר בביח רמבם.
יצוין כי היוזמה לטקס בחירת אנשי השנה הינה להנצחת שמו של המנוח נג"ל יוסף סרוג'י שהיה מעמודי התווך של רוטרי נצרת. מזכיר המועדון נ"ל ג'רייס בולוס סקר בפני האורחים את סיפור חייו של המנות ששמו נכרך בתרומה לקהילה.
חבר ועדת הבחירה, ד"ר סאלם בילאן הכריז על זכייתו של פרופ' יעקוב חנא ממכון וייצמן בתחום הרפואה כאות הערכה על מחקרו פורץ הדרך ברמה העולמית בתחום גידול עובר מחוץ לרחם.
חבר ועדת הבחירה פרופ' תייסיר אליאס, הכריז על זכייתו של הכנר יאמן סעדי בתחום התרבות על מינויו כנגן הראשי בפילהרמונית ובבית האופרה של יינה.
בשם יו"ר ועדת הבחירה, כב' השופט בדימוס ונג"ל סלים ג'ובראן, אשר נאלץ להיעדר מהטקס, הכריז גזבר המועדון, רו"ח עאמר דיב על זכייתה של גב' נאילה עואד בתחום התרומה לקהילה והעשיה החברתית על פועלה בעמותת נשים נגד אלימות.
נגיד האזור מר דני גלבוע העניק לזוכים אותות פול האריס ובירך אותם על הישגיהם יוצאי הדופן.
במעמד קבלת הפרסים הודו הזוכים לנשיא המועדון עוה"ד נאדר אליאס שיזן את האירוע והדגישו כי חרף זכייתם במספר פרסים בינלאומיים, להוקרה שבה הם זכו מהקהילה שלהם חשיבות ונופך אחרים.
הערב החגיגי לציון 70 שנה למפגש הראשון שערך רוטרי נצרת, נפתח בדברי עוה"ד נאדר אליאס, נשיא מועדון נצרת אשר סקר בפני האורחים את פעילות המועדון לטובת הקהילה במשך שבעה עשורים ואת חזונה של ההנהלה בראשותו להשקיע את הקשרים שהמועדון בנה במשך 70 שנות קיומו לטובת הקהילה. הנשיא ציין את חשיבות העמותות האזרחיות בתרומה לקהילה ושהייתה הנושא של פאנל בהנחיית העיתונאי הידוע מר מוסטפא שלאעטה ובו השתתפו גב' נבילה אסבניולי ועו"ד נידאל עותמאן.
עוה"ד נאדר אליאס הדגיש כי על רוטרי נצרת כאחד המועדונים הוותיקים והמובילים בארץ להשמיע את קולו במגוון הסוגיות החברתיות שעל סדר היום החל ממאבק באלימות נגד נשים, מאבק באלימות בחברה, תמיכה בשכבות החלשות וכלה בסוגיות חברתיות רבות.
במהלך הערב נשאו דברים חלק מחברי המועדון כנ"ל רו"ח נימר נאסר (פסוק השבוע) מר עאמר בשארה (הברכה הבינלאומית) ומר סוהיל סאבא (סקירת 70 שנות מועדון).

Comments are disabled.