מועדון רוטרי נצרת ערך ביום רביעי השבוע, ה- 6/7/2022, טקס חילופי נשיאים במנזר בית אראם בנצרת לשנה הרוטריונית החדשה מהנשיא היוצא מר עיסאם ראשד לנשיא הנכנס עוה"ד נאדר אליאס במעמד שלושה נגידים: נגיד האזור הנכנס מר דני גלבוע, הנגיד היוצא עוה"ד חיים קנת והנגיד הנבחר מר בשיר נוסייר בהשתתפות חסרת תקדים של חברי המועדון ובני זוגם ואורחים רבים אחרים.
את האירוע פתח הנשיא היוצא, אשר בירך את האורחים ונשא את דבריו האחרונים לשנה הרוטריונית 21/22. הוא פתח במילות תודה להנהלה שעמדה לצדו בשנתיים האחרונות ובמיוחד למזכיר מר עזמי אליאס ולגזבר מר וליד ג'ראיסי ולאחר מכן סקר את הפרויקטים והפעילויות הרבים שהמועדון הוציא לפועל בנשיאותו ולבסוף איחל לנשיא הנכנס עוה"ד נאדר אליאס שנה פוריה ומוצלחת.
בתום נאומו הוענקה לנשיא היוצא תעודת הוקרה על עבודתו המאומצת בשנתיים האחרונות וכן מגן נשיא מצטיין שהוענק לו ע"י הנגיד היוצא מר חיים קנת.
לאחר מכן נשא הנגיד הנכנס מר דני גלבוע את דבריו בהם הודה למועדון רוטרי נצרת על ערב נפלא הוא ציין לשבח את מועדון רוטרי נצרת ואת המצויינות בה פעל המועדון במשך עשרות השנים מאז היווסדו. הוא קרא לחברי המועדון לתמוך בהנהלה החדשה והנשיא הנכנס למען הצלחת המועדון והדגיש את חשיבות הנתינה לזולת ועל מעמדו הבינלאומי של ארגון רוטרי העולמי.
לאחר מכן התקיים טקס הענקת הסיכות שהעניק הנגיד הנכנס מר דני גלבוע לנשיא מועדון לנשיא הנכנס עוה"ד נאדר אליאס למזכיר מר ג'רייס בולוס ולגזבר רו"ח עאמר דיב.
בנאומו הראשון כנשיא המועדון, בירך עוה"ד נאדר אליאס את שלושת הנגידים, הודה לנשיא היוצא ובירך את פני האורחים בחברי המועדון היקרים וציין את תרומתם החשובה להצלחת המועדון.
נאומו של הנשיא הנכנס עוה"ד נאדר אליאס, היה בסימן 70 שנים ליסוד מועדון רוטרי נצרת, אשר קיים את מפגשו הראשון בתאריך ה- 1/12/1952 ! הוא סקר בפני האורחים את פעילות המועדון במשך השנים וציין כי מאז היווסדו, דאג מועדון רוטרי נצרת להיות בחזית העשייה החברתית והתרומה לקהילה בנצרת והסביבה וכי המועדון הצליח, במשך השנים, לגייס מיליוני שקלים למימוש ומימון פרויקטים שונים אותם יזם ובהם תמך, ואשר כללו תרומות נדיבות לבתי החולים בנצרת ולמוסדות החברתיים בעיר ובסביבה
הנשיא הנכנס, עוה"ד נאדר אליאס, הכריז כי בכוונת המועדון לארגן אירוע חגיגי ביום ה- 1/12/2022 כדי לחגוג את 70 שנות קיומו, שבמהלכו יוכרז איש השנה של מועדון רוטרי נצרת בשלושה תחומים, על שם המנוח נג"ל יוסף סרוג'י. זאת, להנצחת זכרו של המנוח אשר היה ממייסדי המועדון ותרם רבות במשך השנים לפעילות המועדון והיה לערבי השני בתפקיד נגיד האזור.
בנאומו, הכריז הנשיא הנכנס, על השקת לוגו חדש למועדון רוטרי נצרת המדגיש את 70 שנות הנתינה של המועדון – YEARS OF GIVING 70 ועל שדרוג אתר האינטרנט של המועדון .
הנשיא הציג בפני האורחים את מטרתו להגדיל את סכומי התרומות שהמועדון שלנו יתרום לקהילה, באמצעות יצירת כלים חדשים, לצורך גיוס תרומות וזאת מתוך ראייה ארוכת טווח.
לבסוף הציג הנשיא הנכנס את חזונו כי "התרבות אינה מותרות אלא הכרח", ואת כוונתו להפנות, השנה, את אור הזרקורים אל תחום התרבות על גווניה השונים, לרבות אומנות, ספרות ושפה . תחומים, אשר ללא ספק, צמאים לתמיכה ועידוד. על כן, ננסה השנה לתמוך במוסדות תרבות ובאומנים מקומיים צעירים.
עוה"ד נאדר אליאס, הנשיא הנכנס, הדגיש כי המועדון התחיל ליישם חזון זה כבר בטקס חילופי הנשיאים, עת אירח את הכנרית המוכשרת, גב' ג'ולין סאפיה, מלווה באחיה, נגן החליל בולוס וכן שלושה אומנים צעירים מנצרת, אשר הציגו בתחילת הערב את יצירות האומנות שלהם: האומנית ליאן עלאא ח'ורי בתו של חבר המועדון עלאא ח'ורי; האומן פארס סרוג'י – נכדו של המנוח נג"ל יוסף סרוג'י והאומנית סמא הישאם אבו חנא בעלת גלריה לאומנות בנצרת. הנשיא הנכנס הבטיח לאומנים כי המועדון ידאג לארחם בלא מעט אירועים שיערוך במשך השנה.
הנשיא הנכנס, סיים את נאומו במילות תודה והערכה לחב' קעואר למשקאות על מתן חסות לאירוע.

Comments are disabled.