בשבוע שעבר העניק מועדון רוטרי נצרת בשיתוף עם מועדון רוטרי פריז וקרן רוטרי הבינלאומית לביה"ח הצרפתי בנצרת תרומת ענק בשווי של 78,000 $ לרכישת מכשור רפואי החדיש ביותר לחדרי ניתוח.

חברי מועדון רוטרי נצרת מסרו את התרומה להנהלת בי"ח. ד"ר עאוני אליאס, נשיא המועדון, הדגיש את חשיבותה של תרומה זו ואת מחויבותו של מועדון רוטרי נצרת להמשיך בפרויקטים כאלה בשרות הקהילה ומוסדותיה המובילים וציין את חלקם החשוב של המנוח ד"ר סלים נח'לה, מנהל ביה"ח הצרפתי הקודם, ושל חבר המועדון, נג"ל מר יוסף סרוג'י, בהוצאתו של פרויקט זה אל הפועל ושל מועדון רוטרי פריז הספונסר של הפרויקט. התרומה התקבלה בברכה והערכה מרובות מצד הנהלת בי"ח, היושבת ראש האחות דוריתא, ד"ר נאיל אליאס מנהל ביה"ח החולים ומר חנא עילוטי המנהל האדמיניסטרטיבי של ביה"ח וראשי המחלקות והצוות הרפואי של ביה"ח. ד"ר נאיל אליאס הביע את הערכתו לפרויקטים מסוג זה, הדגיש את חשיבות המשכותם ואת תרומתם בקידום כלל בתי החולים בעיר לעבר היכולת להעמיד בפני תושבי העיר והסביבה את מלוא הטיפולים הרפואיים.

נג"ל יוסף סרוג'י סקר את ההיסטוריה של הפרויקט מתחילתו וציין את המאמצים הבלתי נלאים של ד"ר סלים נ'חלה המנוח עם השותפים מצרפת בכל שלבי הפרויקט במשך שש השנים האחרונות אולם, למצער, נפטר בטרם זכה לראות את הצלחת הפרויקט.

תרומה זו מהווה קפיצת מדרגה בתחום המכשור הרפואי של חדרי ניתוח והינה פרי מאמצים ממושכים של יוזמת מועדוני נצרת ופריז וקרן רוטרי הבינלאומית, במסגרת תוכנית רוטרי לגיוס תרומות, הנקראת בשם matching grants"" שבה שני מועדוני רוטרי או יותר, מכל העולם, משתפים פעולה בפרויקטים שונים לתמיכה בקהילותיהם. במסגרת תוכנית זו, הצליח מועדון רוטרי נצרת, לגייס מאז יסוד המועדון, בשנת 1952, יותר ממיליון וחצי $ אשר יועדו רובם ככולם לרכישת מכשור רפואי חדיש וציוד מגוון לכלל המוסדות בעיר כבתי חולים, בתי ספר ומוסדות רבים אחרים.

חשוב לציין כי תרומות אלה הושגו בזכות תמיכתם של עסקים וחברות רבים, הן באמצעות פרסום מודעות ביומן השנתי שמועדון רוטרי נצרת מוציא מדי שנה והן באמצעות מתן חסויות לפעילויות התנדבותיות שהמועדון יוזם.

מועדון רוטרי נצרת מונה 46 חברים והוא חלק מארגון רוטרי העולמי, המונה 34,000 מועדונים ברחבי העולם ויותר ממיליון ו-400 אלף חברים המובילים כל אחד בתחומו בחברה והמתנדבים בשרות הקהילה תחת הסיסמה " שירות לזולת מעל הפרט".

Banner

1

20

19

18

17

16

15

14

13

12

11

9

8

7

6

5

4

3

2

Comments are disabled.