לאחר שורה של פעילויות במשך למעלה משנה עליהן עבד מועדון רוטרי נצרת, הכוללות ערבים, פעילויות תרבות ואמנות וגיוס כספים להתקנת מכשירי החייאה ברחובות ובשכונות העיר נצרת, היום, שלישי, מכשיר ההחייאה הראשון הוצב בכיכר המעיין בעיר נצרת, בנוכחות חברי מועדון רוטרי נצרת, נשיאו, עורך הדין ניקולס בולוס, דיקן מועדון רוטרי, בשיר נאסר, אגודת ידידי בית החולים נצרת. , פרופסור פהד חכים, מנהל בית החולים האנגלי בנצרת, ומנהל לשכתו של ראש עיריית נצרת, שריף ספדי.
החגיגה כללה נאום קבלת פנים של מנהל מועדון רוטרי נצרת, עורך הדין ניקולה בולוס, שקיבל את פני כל הנוכחים, ודיבר על הדרך עליה פעל המועדון בשנתיים האחרונות, במטרה להשלים את הפרויקט הזה שניקולה חלם עליו מאז 2008, לאחר שצפה בו במהלך שידור חי במהלך משחק כדורגל, שופט המשחק התעלף והם נאלצו להשתמש בציוד החייאה כדי להציל את חייו חיים של אזרחים, כי יש אחוז מקרי מוות הנובע מהיעדר ציוד החייאה בקרבת מקום עד להגעת צוותים רפואיים לזירת התאונה ומטפלים בפצוע או באדם שהתעלף.

עורך הדין ניקולס בולוס הוסיף כי מועדון רוטרי, בסיוע נדבנים בעיר ועמותת ידידי בית החולים נצרת, הצליח לרכוש 40 מכשירי החייאה שיחולקו בשכונות וברחובות העיר נצרת בעלות כספית. של עד 150 אלף שקל.

ניקולה הדגיש כי זהו רק הצעד הראשון בפרויקט זה וכי הנשיא שיקבל על עצמו את הנהגת מועדון רוטרי בשלב הבא, בוודאי ימשיך בפרויקט זה עד להצבת מכשיר החייאה בכל סמטה ובכל רחוב בבירת הציבור הערבי בעיר נצרת.

בתורו, שריף ספדי, מנהל לשכת ראש עיריית נצרת, אמר כי עיריית נצרת, לאחר שמועדון רוטרי פנה אליה לצורך פרויקט של התקנת מכשירי החייאה, סיפקה את כל היכולות והסיוע לפי הנחיות ראש העיר עלי סלאם. עד לסיום הפרויקט והתקנת כל המכשירים, תוך שימת דגש כי כל פרויקט משרת את העיר נצרת, העירייה מברכת אותו ותומכת בו בכל הדרכים העומדות לרשותה, כי המטרה העיקרית היא לספק ביטחון לאנשים של העיר נצרת והמבקרים בעיר נצרת, במיוחד שעיר הבשארה מהווה יעד תיירותי לזרים והאזרחים כאחד.

פרופסור פהד חכים, מנהל בית החולים האנגלי נצרת, אמר בנאומו כי הרגע הזה, בו הותקן המכשיר הראשון באזור המעיין בעיר נצרת, הוא נקודה נוצצת וזוהרת לעיר ולעתיד של העיר וכדי לשמור על בטיחות ובריאות האוכלוסייה פהד חכים גם נגע בנאומו שמכשירים אלו יסייעו בהצלת חייהם של אנשים רבים, וזו לא אמירה חולפת, אלא למעשה זו אמירה אמיתית. , מכיוון שמכשירים כאלה עוזרים מאוד בהפחתת מקרי מוות ועוזרים להציל חיים של אנשים רבים עד שצוותים רפואיים מגיעים לזירת האירוע, וככל שהמכשירים הללו מתפשטים יותר ברחובות, כך עולה שיעור הצלת החיים של האזרחים.

Comments are disabled.