בשיתוף פעולה ויוזמה בין מועדון רוטרי נצרת לאגודת ידידי בית החולים האנגלי, נערך בליל 24.3.2024 ערב מוזיקלי, "פרויקט אהבה", שכתבה וביימה האמנית רשה ג'השן. אולם סנט יוסף בנצרת, בהשתתפות למעלה מ-700 איש.
האולם התמלא בקהל צמא לערבי אמנות שכאלו, שזכו להערצה יוצאת דופן מכל הנוכחים, כדי לברוח לרגע מהאבסורד של החיים ומאכזריות המלחמה.
ראוי לציין כי ההכנסות מערב צדקה זה מוקדשות ליישום פרויקט רוטרי לשנה זו, שהוא התקנת מכשירי החייאת לב ברחבי נצרת, וכן להרחבת ופיתוח יחידת המיון בבית החולים האנגלי בנצרת.
בהמשך לתהליך הנתינה למועדונים ואגודות צדקה בנצרת, יש לנו…

עמותת אל הליבה הוזמנה ביוזמת מועדון רוטרי ועמותת ידידי בית החולים על מנת שיוכלו לערוך את מספר הבדיקות הגדול ביותר, שכן היו באולם למעלה מ-700 איש. כך, מועדון רוטרי וה- אגודת הידידים תרמה להצלת חייו של ד"ר רואן תאופיק סבאח, שכן הבדיקות בוצעו ע"י בסוף הערב היה רוק ביציאה מהאולם, והקהל היה דוחק גדול לערוך את הבדיקה, וכן אם זו עדות, היא מעידה על רוח הנתינה והאהבה שעדיין קיימת בחברה הכללית שלנו, ובקהילה הנוצרית בפרט.
בשם נשיא מועדון רוטרי, ניקולס בולוס, הנהלתו, כל חברי המועדון, נשיאת אגודת ידידי בית החולים, הגב' סאנה קוואר מבגיש, הנהלתה, וכל חברי העמותה, נאחל. ד"ר רואן החלמה מהירה.

Comments are disabled.